Andebu Treningssenter

GRUPPETIMER

Våre gruppetimer kategoriseres etter ulike nivå, slik at du kan velge timer som passer deg.

Gule timer

Allsidig og morsom kondisjonstrening for "alle". Baseres på utholdende styrketrening med moderat belastning. Fokuset er skadeforebygging og oppstramming av muskler og muskelgrupper. 

Passer for nybegynnere, uten hopp. Enkel og morsom time med fokus på kondisjon og balanse. Timen er inspirert fra bla. aerobic, dans, kampsport.


En time med spesielt fokus på å styrke kjernemuskulaturen mage / rygg. Inspirert fra bla. yoga og pilates. Timen passer for de fleste - uansett nivå.


Timen begynner med en morsom og effektiv aerobicdel, hvor du får satt fart på forbrenninga og varmet opp muskulaturen. Enkle kombinasjoner. Deretter følger en styrkedel med fokus på muskler rundt mage, rumpe, lår, rygg.

Blå timer

Her er intensitet og treningseffekt stikkordet. Du regulerer belastningen på sykkelen selv, så timer passer derfor for de fleste. Instruktøren gir anbefalinger underveis ang belastning og treningsintensitet.

Vi sykler sammen på spinningsykler og lar oss inspirere av musikken. Timen bedrer kondisjon, øker forbrenning og styrker muskulaturen. Her kan du selv styre intensiteten din ved å skru av/ på motstanden, slik at alle trener på sitt eget nivå. Slik kan både godt trente og nybegynnere få like mye ut av timen.

Oransje timer

Trening med intensitet og enkelthet som hovedfokus. Enkle i form med høy treningseffekt og rå treningsglede. Egnet for trente personer som ønsker en solid treningsøkt. 

BODYATTACK™ er en enkel høyintensiv time, utvikler styrke og kondisjon. Høypuls intervalltrening kombinerer med atletiske aerobic-øvelser, med styrke og stabiliseringsøvelser. Grethe leder deg gjennom gruppetimen med energifylte toner. Her kan du forbrenne mye på én effektiv time!


Body Pump™ fra Les Mills er utholdende styrketrening hvor du får trent hele kroppen. Ved bruk av vektmotstand trenes klassiske øvelser som knebøy, markløft, roing og militærpress i effektive serier. Våre dyktige og sertifiserte BodyPump-instruktører er eksperter på å motivere deg til å oppnå mer enn du trodde du kunne! Du forlater timen med en følelse av å ha blitt utfordret og motivert, og er antakelig klar for enda mer!


I Basisball Raw er fokuset på utholdende og eksplosiv styrke der man får trent hele kroppen gjennom varierte og tøffe øvelser. Man styrer selv tempoet og vanskelighetsgraden slik at man kan ta få og tunge repetisjoner, eller flere eksplosive repetisjoner alt etter hva man ønsker å oppnå med treningen.

CenterCore er en effektiv basistime på 45 min, hvor vi benytter en vektball med håndtak. Fokus på kjernemuskulatur, styrke, utholdenhet og balanse. Du styrer tempoet selv og velger selv hvor tung ball du vil jobbe med. Denne timen passer for stortsett alle.

En time med masse energi!Kombinerer ulike kampsportstiler. Forbedrer styrke, kondisjon, fleksibilitet og koordinasjon. Trenger ingen forkunnskaper, passer for stortsett alle. Kom i form, ha det GØY!

Røde timer

Danseinspirerte klasser som passer for de som er glad i trinn og koreografi. Koordinasjonsnivået er noe høyere enn på en gul time. Målet med en rød klasse er å trene utholdenhet på en morsom måte. 

Timen begynner med enkle trinn på step, deretter jobber vi annen hver sang med styrke og step. Øker forbrenningen og styrker muskulatur i bein og mage/rygg. Effektiv trening for hele kroppen.

Hvite timer

Trening for kropp og sjel med vekt på funksjonell styrke og bevegelighetstrening, med hovedfokus på kjernemuskulatur. Øvelsene foregår rolig og er skånsomme for kroppen.

Øvelsene gjennomføres i myke og langsomme bevegelser. Yoga gir deg energi. Det gir styrke og fleksibilitet. Kroppsbevissthet. Det gir avspenning. Passer for alle – uansett alder og form.

Pilates utføres med rolige og skånsomme, men effektive styrkeøvelser på matte. Har fokus spesielt på områder som mage, rygg, kjernemuskulatur.

Grønne timer

Time med kondisjons- og styrketrening for "alle", uten hopp. Dette er timer hvor instruktøren tilrettelegger ut ifra kundens nivå. Timen passer derfor både for nybegynnere og for de som har trent en stund. Fokus på timen er kondisjon, styrke, balanse og avspenning. Moderat volum på musikken.

Sirkeltrening, styrke for hele kroppen. Ulike stasjoner med forskjellige øvelser. Avslutter med uttøyning og en avspenningsdel. Passer for alle uavhengig din form.